کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9165 | مشاهده و دانلود: 737534512 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/11 | اعضاء: 316399 | نظرات: 37891
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت حضرت حمزه سیدالشهدا و وفات حضرت عبدالعظیم حسنی علیهما السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

مادربوردهای X99 ایسوس در ایران رویت شدند

ایسوس به عنوان بزرگ‌ترین تولیدکننده مادربورد در جهان؛ مادربوردهای سری X99 خود را در ايران رونمایی کرد. در این مراسم که جمعی از اصحاب رسانه و اعضای خانواده فروش ایسوس حضور داشتند، امکانات منحصربه‌فرد و فناوری‌های انحصاری به کار رفته در این مادربوردها معرفی شدند.


به گزارش سافت گذر به نقل ازمجله آی تی؛ در ابتدای مراسم حسام ریاضی، مدیر فروش قطعات ایسوس در ایران با اشاره به 25 سال فعالیت و حضور موفق ایسوس در عرصه تولید محصولات و فناوری‌های نوین، به معرفی جدیدترین مادربورد‌های این شرکت پرداخت. وی با بیان جوایز و عناوین متعددی که ايسوس در سال‌های گذشته كسب كرده، نگاهی نیز به امکانات انحصاری ایسوس داشت. مدیر فروش قطعات ایسوس در ادامه پس از معرفی نسل‌های مختلف مادربوردهای اين شركت و پردازنده‌های جدید اینتل و همکاری متمادی این دو غول فناوری، به معرفی کلی مادربوردهای جدید X99 پرداخت.

در بخش دوم این مراسم، مجید کشاورز، مدیر روابط عمومی و محمد کنعانی مقدم، مدیر امور نمایندگی‌های ایسوس به معرفی تمامی ویژگی‌ها، فناوری‌ها و امکانات این مادربوردها پرداختند. مادربوردهای سری جدید  ایسوس مبتنی بر چیپ‌ست X99 اینتل طراحی و ساخته شده‌اند و به فناوری‌های اختصاصی ویژه‌ای از جمله OC Socket و 5-Way Optimization مجهزاند تا به بالاترین سطح کارایی و عملکرد آخرین پردازنده‌های سوکت LGA 2011 V3 از خانواده Core i7 دست پیدا کنند.

 OC Socket که به عنوان وجه تمایز مادربوردهای ایسوس در مقایسه با سایر برندها معرفی شده از پین‌های بیشتری نسبت به سوکت استاندارد LGA2011-V3 در مادربوردهایX99  برخوردار است. در حین عملیات اورکلاکینگ این موضوع باعث بهبود پایداری در زمان افزایش ولتاژ خواهد شد و در نهایت منجر به افزایش کارایی در آخرین سری از پردازنده‌های 6 و 8 هسته‌ای اینتل و حافظه‌های DDR4 می‌شود. یکی از مزایای OC Socket پایداری ولتاژ است. به طوری که ایسوس تنها برند در دنیا است که توانسته به واسطه استفاده از سوکت اختصاصی خود به فرکانس بیش از 3000 مگاهرتز با ولتاژ 1.35 ولت دست یابد. این مهم در صورتی اتفاق مي‌افتد که در سوکت‌های استاندارد و در فرکانس 2800 مگاهرتز، ولتاز به 1.65 ولت می‌رسد. همچنین اورکلاکرها توانسته‌اند به واسطه OC Socket و خنک‌کننده مرجع به فرکانس 5 گیگاهرتز دست یابند.

5-Way Optimization یکی دیگر از امکانات ویژه این مادربوردها است و همان‌گونه که از نام آن پیداست به 5 روش منحصربه‌فرد کارایی سیستم را تحت تاثیر قرار می‌دهد. این فناوری شامل TPU، EPU، ماژول VRM Digi+، Fan Xpert 3 و Turbo App  است که همگی در جهت افزایش عملکرد، کارایی و ثبات سیستم در زمان فعالیت و در زمان اورکلاکینگ پیاده‌سازی شده‌اند. یکی دیگر از نکاتی که در این بخش به آن اشاره شد، پیاده‌سازی حافظه‌های DDR4 روی مادربوردهای X99 بود. سرعت و ظرفیت این حافظه‌ها در مقایسه با نسل پیشین دو برابر بیشتر بوده و این در حالی است که مصرف انرژی آن‌ها 20 درصد کاهش یافته است. معرفی امکانات گرافیکی پیشرفته در به کارگیری چندین کارت گرافیکی، نشان‌گر هوشمند سخت‌افزاری-سوئیچ SLI/CFX و بایوس هوشمند این مادربوردها از دیگر نکات ذکر شده در این بخش بود. به همین منظور، ایسوس یک سویچ سخت‌افزاری روی مادربورد‌های سری جدید خود تعبیه كرده است که به کاربر و در صورت استفاده از چند کارت گرافیک، سوکت‌های مناسب PCI-E را به کاربر معرفی كند.

Fan Extension Card یک قطعه جداگانه است که امکان کنترل مجزای فن‌های سیستم را فراهم می‌کند و این فناوری برای رسیدن به بهترین عملکرد سیستم خنک‌کنندگی ایده‌آل است. در ادامه، کارت توسعه Hyper M.2 x4 معرفی شد که سرعت انتقال داده‌ها را حداکثر به 32 گیگابیت بر ثانیه می‌رساند و از تمامی دستگاه‌های M.2 شامل کارت‌های 30 میلي‌متری تا کارت‌های 110 میلی‌متری پشتیبانی می‌کند.

امادربوردهای سری  X99 ایسوس  از سریع‌ترین استاندارد شبکه بی‌سیم 802.11ac پشتیبانی می‌کند. این فناوری از پیکربندی آنتن 3x3 برخوردار است که از سه آنتن برای دریافت و سه آنتن برای ارسال اطلاعات استفاده می‌کند و سرعت انتقال اطلاعات را به حداکثر 1300 مگابیت بر ثانیه می‌رساند. این استاندارد در کنار امکانات رایانش ابری که توسط سرورهای قدرتمند ایسوس پشتیبانی می‌شود، دسترسی کاربران را در هر زمان و هر لحظه میسر می‌سازد. از دیگر امکانات اتصالی مادربورد X99 که در این مراسم به آن اشاره شده فناوری کارت توسعه TunderboltEX II بود. این فناوری به کاربران اجازه می‌دهد تا انتقال اطلاعات را با حداکثر سرعت 20 گیگابیت بر ثانیه و 4 برابر سریع تر از USB 3.0 انجام دهند.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 22498 گروه خبری: اخبار سخت افزار منبع خبر: mitnews.ir تاریخ خبر: 1393/06/16 تعداد مشاهده: 1923
کلید واژه ها: , ,
سافت گذر